Frases i Pensaments...

  • "No estoy de acuerdo con tus ideas, pero defiendo tu sagrado derecho a expresarlas."

miércoles, 3 de octubre de 2007

Benvinguda

Hola, des de fa un temps, estic visitant i llegint els interesants blogs de la gent que tinc a prop. Ja sigui per amistat perquè els conec o simplemnt que arribat a ells a través d'uns altres.

I aquest món és realment interesant i vaig començar fa uns dies a intentar configurar un blog (ja sé que és fàcil.. però un te les seves limitacions...) i ja que encara no el tinc del tot acabat per manca de temps, no per manca de ganes... sí que he volgut fer aquesta introducció i benvinguda a la gent que pugui visitar i opinar en aquest nou espai.

Per tant, Moltes gràcies a la gent que pugui compartir, la gent que pugui opinar i espero que aquest nou espai que tot avui comença, podríem dir així, sigui realment per reforçar els nostres pensaments, la nostra manera de fer i en definitiva, millorar la nostra societat.

Moltes gràcies

Manu HJ.

8 comentarios:

Laia Gomis dijo...

Holaaaa!!!

Manu, benvingut al món dels blogs. Estic molt contenta que finalment t’hagis decidit a obrir aquest espai personal on estic convençuda que a través de les teves reflexions trobarem al Manu que tots coneixem. Una persona sincera, inconformista, sempre disposat en ajudar-te en qualsevol moment i animar-te quan realment ho necessites... en definitiva una gran persona!

Una abraçada!

Laia

Anónimo dijo...

Molt bè, ja ets aquí, al mon de la opiniò, i de la comunicaciò.
Se qeu tens moltes coses a dir, i que sabras expresar, com tu ets, amb sencillesa.
Benvingut a aquest mon, serà interesant seguir-te.
PEPI.

MANU dijo...

MOLTES GRÀCIES us dono la més sincera benvinguda i estaré encantat que hem seguiu...

Espero com heu dit les dos (incondicionals..) dir la meva i a la meva manera per això és un espai d'opinió.

Espero trobar-vos sovint per aquí, i us torno a reiterar les més sinceres gràcies per visitar-m'en.

Pepi i Laia sou bones amigues i espero, juntament amb vosaltres fer d'aquest món un verdader món de l'opinió.

MANU HJ

Unknown dijo...

Serà un plaer llegir el teu blog, hi han moltes persones que et valoren molt positivament, i entre elles, estic, jo.

Com has escollit un mitjà proper a mi, com és internet, ja que diuen que sempre estic conectat, penso seguir-te molt d'aprop.

D'un amic, ....que també és d'esquerres....

Manel

marta mercader dijo...

Benvingut manu!!!!!!
Al mon dels bloggers. Jo també fa un temps que vaig entrar en aquest mundillo. I t'asseguro que ja en som molts encara que no ho sembli.

una abraçada

marta mercader

MANU dijo...

Hola Marta, m'alegra que estiguis per aquí i que visitis el meu blog. Sens dubte jo estaré al tanto del teu i donaré una ullada. Moltes gràcies per la visita

Ens veiem.

SALUT

MANU HJ

MANU dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
MANU dijo...

Per la vostra informació, el comentari suprimit per mi mateix, era el mateix que està en ultima posició contestant a la amiga MArta, que el vaig publicar dos vegades.

Ho sento i no penseu malament...

MANU HJ